نوشته شده توسط : talary

هتل فانوس کیش

 

هتل فانوس کیش یکی از مناسب ترین هتل های 2 ستاره کیش می باشد که در سال 1377 این هتل در سال 1389 بازسازی شده است این هتل از نظر آرامش و سکوت حرف اول را در کیش میزند این هتل از نظر موقعیت مکانی از مرکز شهر و مراکز خرید دور است و باید برای رفتن مسافتی را طی کنند گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری با آرامش را تجربه کنند.

امکانات هتل فانوس کیش :

از جمله امکانات هتل فانوس کیش می توان به یخچال ، تلویزیون ، سرویس بهداشتی ، ماهواره ، لابی و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در زمینی به مساحت حدودا 4700 متر مربع در نزدیکی بازار ونوس کیش ساخته شده است اتاق های این هتل شامل اتاق های 1 تخته ، 2 تخته ، 3 تخته ، 4 تخته و سوئیت های 4 نفره می باشد این هتل از امکانات خوبی بهره مند می باشد که از مزیت های خوب این هتل است. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل ونوس کیش :

از جمله امکانات هتل ونوس کیش یخچال ، تلویزیون ، ماهواره ، کافی شاپ ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ها ، نماز خانه ، آسانسور و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های کیش می باشد این هتل 2 ستاره در زمینی به وسعت 3429 که دارای حدود 28 باب اتاق و 128 تخت ساخته شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می باشد که در نزدیکی اکثر مراکز خرید کیش می باشد. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل عالی قاپو کیش : 

از جمله امکانات هتل عالی قاپو کیش شامل تلویزیون ، یخچال ، سرویس بهداشتی ، تلفن داخل اتاق ها ، سیستم اعلام حریق و... می باشد که همه این امکانات برای رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش یکی از مناسب ترین و خوب ترین هتل های 2 ستاره دجزیره کیش می باشد که از نظر مکانی در جایی خوش آب و هوا می باشد. این هتل دارای 92 اتاق و حدودا 276 تخت در زمینی به متراژ 20000 متر مربع ساخته شده است. مصالح به رفته در این هتل از چوب می باشد که امکان غذا درست کردن در آن امکان پذیر نمی باشد. اتاق خواب های ابن هتل بسیار آرام هستند که می توان محل مناسبی برای استراحت گردشگران تور کیش باشد.

امکانات هتل شباویز کیش :

از جمله امکانات هتل شباویز کیش اتاق ها با تهویه هوای مناسب ، تلویزیون ، ماهواره ، لابی ، سرویس بهداشتی ، تاکسی سرویس ، پارکینگ ، صبحانه که بر عهده هتل می باشد و... که همه این امکانات و خدمات رسانی ها برای آسایش و آرامش گردشگران تور کیش می باشد .

 بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل دريا کیش

 

هتل دريا کیش یکی از بهترین و شیک ترین هتل 3 ستاره در کیش می باشد که با مساحت 3850 متر مربع ساحته شده است.این هتل در مرکز جزیره کیش بنا شده است که از نظر نزدیکی به مراکز خرید و مکان های دیدنی کیش نزدیک می باشد که گردشگران تور کیش میتوانند به راحتی به تمام  جزیره دسترسی داشته باشند.
ر ستوران این هتل در کنار لابی ساخته شده است و انواع غذاهای ایرانی و محلی را با مرغوب ترین مواد طبخ می کند.

کافی شاپ هتل در فضای داخلی هتل ساخته شده است که انواع نوشیدنی های گرم و سرد و ازجمله صبحانه در این مکان صرف میشود.

کافی نت هتل در لابی می باشد ولی در اتاق ها بطور جداگانه به صورت وایرلس موجود می باشد.

امکانات هتل دريا کیش :

اتاق هایی با تهویه هوای مناسب ،حمام ،سرویس بهداشتی ،اینترنت در اتاق ها ، رستوران ،کافی شاپ ، سالن کنفرانس ،دوربین مدار بسته و... که هتل دریا کیش سفری خوبی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد.

 بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

مطالب مرتبط :

تورهای کیش نوروز 96 

تور کیش پاییز 95           

تور کیش آذر 95  

تور کیش زمستان 95  

تور کیش دی 95

 تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : talary

هتل گامبرون کیش

 

هتل گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸ متر بنا شده است.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن آنها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده است و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شده است.

 

امکانات هتل:

 

هتل گامبرون کیش برای مسافران تور کیش خدماتی نظیر : رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش،سونا،جکوزی،استخرروباز،خشکشویی،سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، سالن ماساژ،روم سرویس،صندوق امانات، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری،صبحانه،نهار و شام ، ترانسفر رفت و برگشت ،مسافران کیش می توانند با اقامت در این هتل لحظات شادی را تجربه کنند.

امکانات اتاق ها :

 

هتل گامبرون کیش دارای اتاق های دو تخته و سه تخته است و خدمات رفاهی شما میهمانان تور کیش در این هتل فراهم شده است. این خدمات شامل: تخت راحتی ،حمام ،سشوار,لوازم بهداشتی،تلوییزیون ،ماهواره ,تراس با ویو مناسب , اینترنت و... می باشد.

 

هتل گامبرون کیش خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش است که در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی که الهام گرفته از تخت جمشید و پاسارگاد قرار گرفته است. هتل داریوش کیش دارای 168  اتاق شیک و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. 2 رستوران آپادانا و پاسارگاد این هتل از انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی, فست فود و کافی شاپی با انواع نوشیدنی های سرد و گرم, انواع شیرینی و دسر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. از امکانات ورزشی و تفریحی هتل داریوش کیش می توان گفت سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری و ... می باشد.

 

 

 

امکانات هتل داریوش کیش:

اجاره ماشین, سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری, 2 رستوران, کافی شاپ و ... برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش در فاصله 5 کیلومتری فرودگاه کیش قرار دارد و تامرکز خرید فقط 5 دقیقه فاصلخه دارد.این هتل  در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزیره کیش با زير بناء 42.800 مترمربع ساخته شده است و در بلندترین منطقه شمال شرقی جزیره زیبای کیشمشرف به دریای نیلگون خلیج فارس واقع شده است .این چشم اندازهای زیبا با ایجاد احساسی دلنشین، اقامت آرام شما را در این جزیره رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهند نمود.

امکانات هتل :

 

هتل ارم کیش دارای خدماتی نظیر :رستوران با غذاهای متنوع (گردان ، سنتی )، کافي شاپ، فست فود، تالار ازدواج و جشن تولد و دو سالن آمفي تئاتر، يک سالن کنفرانس، کلوپ ورزشي وتفريحي ،ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که 70 درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.از دیگر خدمات هتل :سالن بيليارد ، پينت بال ،سالن برف بازى ، محل نگهدارى كودكان، به مساحت 800 متر مربع براى آقايان و بانوان ،سوناى خشك و بخار، سالن بدنسازى ،استخر كودكان ،كافى شاپ ، سالن ماساژ ، آب درمانى ،ورزشى(واليبال،بسكتبال،هندبال،فوتسال،زمين مينى،گلف،تنيس)و ... می باشد.هتل ارم کیش با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می‌باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل ارم کیش دارای 210 باب اتاق، 30 سوئیت ، 140 سوئیت آپارتمان و دو استخر و سونا به همراه سایر امکانات مانند: تلوییزیون ، تخت راحتی ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار ، اتو ، تراس ، صندوق امانات و .... را داراست. 

جهت رزرو هتل ارم کیش با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل صدف کیش

 

هتل صدف کیش  در سال ۱۳۸۱ با ساختمانی به شکل صدف در کیش به بهره برداری رسید. هتل صدف با داشتن امکانات متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده ميهمانان باشد.این هتل با فرودگاه 10 دقیقه و با مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

امکانات هتل :

 

هتل صدف کیش خدماتی نظیر:استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد و فوتبال دستی،سالن بدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری ,جشن شبانه شايان هر شب از ساعت 12:30 الى 3بامدادو..را در اخیتیار میهمانان تور کیش قرار می دهد. تور کیشبه گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند هتل صدف کیش را پیشنهاد میکند.

امکانات اتاق ها :

 

هتل صدف کیش دارای ۵۴ باب اتاق است .اتاق ها شامل خدماتی نظیر : تخت راحتی، حمام و لوازم بهداشتی , تلویزیون , سشوار, تهویه مناسب و.... می باشند.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور کیش ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور کیشو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل ایران کیش

 

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.

 

 

 

گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

 تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

 تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : talary

 هتل آتلانتیس دبی

 

یکی از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل های خاورمیانه دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس است که در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی قرار گرفته است.  هتل آتلانتیس دبی دارای 23 طبقه و 1539 اتاق مجلل و مدرن با امکانات عالی که هر کدام  مشرف به آکواریوم اتلانتیس, روبه استخر, روبه پارک آبی, روبه خلیج فارس و حتی سوئیتهایی که دیواره اتاق خواب آن اکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس و امکاناتی نظیر مینی بار ، جکوزی ، یخجال ، تلویزیون ، سشوار, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین پارکی های آبی را دارد که استفاده از آن برای مسافران تور دبی رایگان ولی برای عموم رایگان نمی باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ, استخر روباز, سونا و جکوزی و ... که مخصوص مسافران تور دبی می باشد.  هتل آتلانتیس دبییک آکواریوم بزرگ زیرآبی بسیار زیبا همراه با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و همچنین استخر دولفین که بسیار مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است. این هتل به  مراکز خرید اصلی دبی,  ایستگاه مترو, مراکز خرید و مراکز بازرگانی دبی نزدیک می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و با انواع گوشت های حلال مخصوص مسافران تور دبی می باشد. رستوران کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی از رستوران های عالی هتل اتلانتیس دبی می باشد. 

 

 

 

امکانات  هتل آتلانتیس دبی:

بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه, زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای, اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ , استخر روباز مخصوص مسافران تور دبی , امکانات ویژه برای معلولین, سونا و جکوزی, آکواریوم بزرگ زیرآبی با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و استخر دولفین, بار, خدمات خانه داری, انواع بازیهای زمینی, کرایه اتومبیل, رستوران کاتالان، ایتالیایی و فرانسوی و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل جبل علی دبی

 

هتل جبل علی دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی است و در منطقه پالم جبل علی واقع شده است و دارای امکانات ویژه ای نظیر زمین گلف و ساحل اختصاصی است که این هتل را تبدیل به یکی از رویایی ترین هتل های دبی برای مسافران تور دبی می کند.نمای زیبا و باشکوه هتل در منقه پالم چشم هر بیننده ای را در نگاه اول به خود جلب میکند و نمای آن با نورپردازیش در شب جلوه ویژه ای به منطقه پالم دبی داده که بسیار چشم نواز می باشد.

امکانات هتل :

 

هتل جبل علی دبی دارای امکانات رفاهی مانند : رستوران ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور،  گاوصندوق ،  فروشگاه در هتل، تهویه ، بار، باغ، خانه داری،  امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی،  خشکشویی،  صرافی،  کرایه ماشین ،مرکز تجارت،  دستگاه خودپرداز، تنیس،  مرکز بدنسازی،  بیلیارد،  پینگ پنگ ،  زمین گلف ،  موج سواری،  اسکواش ،  اسب سواری ، ماهیگیری، ماساژ ،  جکوزی،  استخر روباز،  سونا ، مرکز سلامت و آبگرم،  شیرجه،  حمام ترکی ، غواصی، زمین بازی کودکان،  سرویس نگهداری کودکان و....می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل جبل علی دبی هتلی لوکس دارای ۲۵۳ باب اتاق است که انواع اتاقهای استاندارد و سوئیتهامجلل و زیبا را تشکیل می دهد. همگی چشم اندازی زیبا رو به خلیج و پالم جبل علی دارند و کلیه اتاقها مجهز به :گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار ، تلویزیون و اینترنت می باشند .

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

جهت رزرو با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل دیزرت پالم دبی در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است و در حومه شهر دبی واقع شده است. از فضایی شگفت انگیز و بسیار آرامش بخش و مفرح برخوردار می باشد .معماری آن در عین سادگی مدرن و امروزی بوده و از تجهیزات پیشرفته ای در ساخت آن استفاده شده است . این اقامتگاه رویایی از جمله بهترین هتل های پنج ستاره دبی به شمار می رود که گردشگران زیادی از سراسر دنیا مشتاق اقامت در آن هستند . کویر نخل و فرودگاه بین المللی دبی پیاده 20 دقیقه و اتوبان شیخ زاید نیز 15 دقیقه تا هتل فاصله دارند . آرامش مثال زدنی و چشم انداز منحصر به فرد در کنار تکنولوژیهای نوین هتلداری و تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

 

امکانات هتل :

 

هتل دیزرت پالم دبی به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانانتور دبی پذیرایی می نماید و خدماتی بینظیری مانند :زمین تنیس ، اسب سواری ، سالن بدنسازی ، استخرهای روباز ، محوطه حمام آفتاب ، ماساژ ، مرکز سلامت و آب گرم ، رستوران هایی مجلل با منوهایی متفاوت  ، اسکواش ، سالن کنفرانس ، پسونا و جکوزی ، صرافی ، فضای سبز ، انواع بار ، آموزش آشپزی ، کتابخانه ، کوهنوردی  و خدمات و امکانات رفاهی بیشمار دیگر ، تنها گوشه ای از امکانات این هتل 5 ستاره محسوب می گردند .

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیزرت پالم دبی دارای  38 اتاق بزرگ و دلباز می باشد که ابعاد ، امکانات و طراحی متفاوتی دارند . امکانات اتاق ها شامل : تختهای کینگ سایز ، دکوراسیون لوکس امروزی ، چشم اندازی منحصر به فرد، بالکن مبله ، استخر در برخی از سوئیت ها ، گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت ، لوازم آرایش رایگان ، پذیرایی در اتاق ، پرسنل مجرب ، حمام و سرویس بهداشتی بسیار لوکس و ... از ویژگی های ممتاز اتاق های رویایی هتل به شمار می روند .

 

تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل دیزرت پالم دبی را  پیشنهاد میکند. 

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل ال جواهر گاردن دبی

هتل 4 ستاره و مجللی است که در سال 2004 و در 8 طبقه احداث گردید . این هتل مجهز در منطقه دیره قرار گرفته و در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد به نحوی که فاصله 2 کیلومتری بین هتل تا فرودگاه را پیاده در 4 دقیقه می توان طی کرد . برخورداری از اتاق هایی استاندارد از دیگر ویژگی هتل جواهر است که برای مسافران تور دبی طاحی شده است. در ضمن با چند قدم پیاده روی امکان دسترسی به مراکز تجاری دبی به سهولت انجام می گیرد . علاوه بر موقعیت جغرافیایی مناسب ، هتل باشکوه جواهر گاردن از امکاناتی تاپ و ویژه برخوردار می باشد . پرسنل مجرب و کار آزموده ای نیز شبانه روز آماده سرویس دهی به گردشگران تور دبی بوده و تمام تلاش خود را به کار می برند تا رضایت خاطر میهمانان هتل را جلب نموده و سفری به یاد ماندنی را در ذهن ایشان ایجاد نمایند . در ضمن سرویس دهی در این هتل 4 ستاره به صورت آل ( صبحانه و ناهار) بوده و خدماتی نوین به میهمانان ارائه می شود ، باشد تا رضایت گردشگران تور دبی تامین شده و ایشان با خاطرانی خوش هتل را ترک نمایند.

 

 

عکس ها و امکانات هتل ال جواهر گاردن دبی

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,استخر,سونا,جکوزی,اسپا,سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، رادیو ، ایر کاندیشن ، یخچال ، سیستم برودتی مناسب ، حمام و ست کامل آن ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، سشوار و ...

 

 

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آواری دبی

 

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل آواری است که درنزدیکی میدان ساعت و خیابان شلوغ الرقه دبی قرار گرفته است. هتل آواری دبی دارای 178 اتاق شیک و مدرن و با امکانات عالی نظیر  سشوار ،اینترنت پر سرعت رایگان, سیستم برودتی و سرمایشی عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 3 رستوران شیک با انواع غذاهای خوب یک رستوران سلف سرویس و 2 رستوران با منوی انتخابی بوده که انواع خوراک های محلی و غذاهای بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو می گردد. از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل آواری دبی سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ , سالن بدنسازی و .... مخصوص مسافران تور دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی, ایستگاه مترو , مراکز تجاری و توریستی شهر در نزدیکی این هتل می باشد. از ویژگی های خوب این هتل سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی می باشد و در اختیار مسافران تور دبی است. 

 

 

 

امکانات هتل آواری دبی:

سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ و سالن بدنسازی برای  مسافران تور دبی, ترانسفر فرودگاهی رایگان ، سرویس نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات تور و تهیه بلیط ، 3 رستوران, کافی شاپ, بار, مرکز تجاری و . . . که برای مسافران تور دبی می باشد.

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی , بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی, مجلل ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : talary

هتل مارینا پارک کیش

*****

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیشکجاست؟

جزیره کیش - بلوار مرجان - جنب برج های دوقلو - مارینا پارک هتل

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع شده در زیباترین نقطه جزیره کیش دارای زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز بسیار زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند .

این فضای مفرح و بسیار خوش منظره، نگاه هر مسافری را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل شکوهمند را دلنشین می نماید.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

 

نمای داخلی هتل مارینا پارک کیش چطور می باشد

هنر طراحی  منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.

کافی شاپ های هتل در لابی های طبقه اول و دوم با موزیک زنده و محیطی آرام با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک پذیرای شما مهمانان عزیر می باشندکه در آن اینترنت برای مسافران قابل دسترس می باشد و همچنین  آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

هتل مارینا پارک کیش

 

 

رستوران های هتل مارینا پارک کیش

رستوران باغ (گل کاغذی) با ظرفیت ۱۵۰ نفر در محوطه هتل مارینا پارک کیش واقع شده است که دارای لذت صرف غذای عالی در محیطی دلنشین و فرح بخش پارکاست. رستوران لوتوس با ظرفیت ۲۰۰ نفر لابی رستوران لوتوس

 

رستوران های هتل با کادری آموزش دیده و حرفه ای آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بصورت بوفه و الاکارت می باشد.

  رستوران های هتل مارینا پارک کیش در  وعده های صبحانه با بوفه کامل و در  ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

فاصله هتل مارینا پارک کیش تا مراکز خرید

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

 

 

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق و سوئیت های مجزا می باشد.

سوئیت ها

 

اتاق سوئیت رویال مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

اتاق ها

ظرفیت: 2 نفره (امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان زیر 15 سال با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد)

اتاق های دبل پارک مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

 

امکانات اتاق ها و  سوئیت ها ی هتل مارینا پارک کیش

سرویس بهداشتی و حمام ؛     اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛    آشپزخانه؛   دید فضای پارک و دریا؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچ LCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ بالش طبی؛ خدمات خشکشویی

 

 

هتل مارینا پارک کیش

سایر امکانات هتل مارینا پارک کیش

مهمانان محترم میتوانند در صورت تمایل با کرایه اتومبیل بدون راننده به گردش در جزیره زیبای کیش بپردازند .امکان اجاره انواع ماشین های آخرین مدل، با راننده و بدون راننده

این هتل برای خدمت رسانی به مسافراناتومبیل های مدرن باسرویسهای منظم جهت استقبال مسافران از فرودگاه فراهم کرده است.

پکیج های تفریحی وگردشگری هتل مارینا پارک کیش برنامه هایگوناگون  و تخفیف های ویژه مهمانان هتلاز دیگر خدمات این هتل می باشد.

فعایت های سلامتی

نعمت سلامتی خود را با امکانات مناسب و محیط آرامش بخش در این هتل حفظ و ارتقاء دهید

تنیس

زمین های خاک رس، شخصیت اصیل و لوکس تنیس را با مربی مجرب به شما انتقال می دهد. ..

 

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

  • ساعت ورود 14:00 (Check in)
  • ساعت خروج 00:00 (اتمام)      

 

قوانین

1-   استعمال دخانیات در اتاق ها و اماکن داخلی هتل ممنوع میباشد.

2-   ساعت تحویل اتاق 00: 14 و ساعت تخلیه اتاق 00 : 12 و بعد از ساعت 12 مبلغ نیم شارژ به حساب مسافر تعلق میگیرد.

3-   در اتاق های دو تخته نهایتاٌ  یک سرویس اضافه می توان اضافه کرد .

4-   بچه های زیر پنج سال نباید هزینه ای بابت سرویس اضافه پرداخت کنند .

5-   در صورت داشتن دو فرزند زیر پنج سال هزینه یک سرویس محاسبه خواهد شد .

6-   بچه های بالای پنج سال بزرگسال حساب شده و میبایست هزینه دو سوم را پرداخت کنند .

7-   داخل سوییت های یک خوابه میتوان دو سرویس اضافه کرد به شرطی که نفر چهارم زیر 15 سال باشد .

هتل شایان کیش

*****

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش کجاست؟

هتل شایان کیش در بهترین موقعیت جزیره و نزدیک به ساحل و بازارهای جزیره زیبای کیش در میدان ساحل قرار گرفته .

هتل شایان کیش



 

نمای داخلی هتل شایان چطور می باشد؟

نمای داخلی مدرن هتل و چشم انداز زیبای اسکله آرامش خلیج نیلگون فارس لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز نقش خواهد زد.

 

هتل شایان کیش



رستوران هتل شایان کیش

هتل شایان کیش همچون دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن مجلل است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذت اقامت شما را در این هتل تکمیل خواهد کرد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت از جمله این رستورانها هستند.

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز زیبای هتل از دیگر امکانات محیطی و رفاهی در خدمت شماست.

 

 

 

هتل شایان کیش

 

 

 

فاصله هتل شایان کیش تا مراکز خرید

فاصله هتل شایان نزدیک به مراکز تجاری و بازارها میباشد و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارد.

 

هتل شایان کیش

 

اتاق های هتل شایان کیش

این هتل دارای ۱۹۳ اتاق است . تعدادی از اتاق های هتل شایان رو به دریا بوده و چشم اندازی بی نظیر و آرامش بخش دارند و تعدادی از اتاق ها رو به جزیره زیبای کیش قرار دارند. علاوه بر واحد های هتلی تعدادی سوئیت ویلایی در ساحل هتل قرار دارد.

امکانات اتاق ها به ترتیب

 تلویزیون LCD؛ آشپزخانه؛ مینی بار غیر رایگان؛ چای ساز؛ صبحانه ؛ اینترنت ؛ سرویس فرنگی؛ قفل درب کارتی؛سیستم تهویه مطبوع؛ نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

 

   

 سایر امکانات هتل شایان کیش

 

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار، پاركينگ ؛ ماهواره ؛دستگاه ATM؛ تراس ؛آسانسور؛ روزنامه؛  نمازخانه ؛تلويزيون در لابي ؛آتليه عكاسي ؛ آرايشگاه مردانه ؛آرايشگاه زنانه؛ صندوق امانات لابي؛ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی.

هدیه هتل شایان به میهمانان گرامی جشن شاد شبانه است که هر شب از ساعت 12:30 الی 3 بامداد در هتل برگزار می شود.

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشدساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.  

  • ·ساعت ورود 14:00 (Check in)       
  • ·ساعت خروج 00:00(اتمام)        

تور کیش هتل پارمیس 

*****

 

 

هتل پارمیس کیش کجاست؟

مجموعههتل پارمیسبا موقعیت استثنائی در میدان پردیس و مقابل بازار پردیس در جزیره زیبای کیش قرار گرفته استکه مورد توجه مسافرینتور کیش می باشد.

 

 

نمای داخلیهتل پارمیس چطور می باشد؟

نمایداخل هتل پارمیس کیش بسیار مدرن و با سلیقه طراحی شده است .  هتل بین‌المللی پارمیسکیشیکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره در بین مسافرانتور کیش میباشد.

 

 

رستورانهتل پارمیس کیش

هتل پارميسداراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیزتور کیش می باشد.

خدمات رايگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه میباشد.

 

فاصلههتل پارمیس کیشتا مراکز خرید

فاصلههتل پارمیس کیشتا مرکز خرید یکی از مزایای این هتل قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره کیش میباشد.

اتاق هایهتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش در مجموع دارای 152 اتاق در انواع 2تخته,3تخته,اتاق ویژه عروس ,سوئیت ... تمامی اتاق ها با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی مسافرانتور کیشمیباشد.

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛ خدمات خشکشویی.

نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

سایر امکاناتهتل پارمیس کیش

از امکاناتهتل پارمیس کیشمی توان به رستوران های مختلف , استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق اشاره کرد همچنین امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانانتور هتل پارمیس مهیاست.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش, مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : talary

هتل گراند کیشx.gifx.gifx.gifx.gif kish Grand Hotel

هتل گرند کیش یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کیش می باشد کهدر زمینی به مساحت 6400 متر مربع در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها مراکز خرید کیش احداث شده است به طوری که پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه راه است.براي ساخت اين هتل كه چهار سال به طول انجاميده است، معادل 50 ميليارد ريال هزينه شده است.این هتل دارای  60 اتاق مجهز و تزیین شده میباشد.هتل گراند کیش با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیشمیباشد.

امکانات هتل گراند کیش:

فروشگاه و غرفه , دستگاهATM  تراس , آسانسور , روزنامه , نمازخانه , تلويزيون در لابي , آرايشگاه مردانه , صندوق امانات , لابي , سرویس بهداشتی،غذا و نوشیدنی هتل كافي شاپ , رستوران , كافي شاپ 24 ساعته امکانات ورزشی تفریحی خانه دارت , زمين تنيس , سالن بيليارد , پينگ پنگ , فوتبال دستی , صندلی ماساژ . ابب نما هتل و آکواریوم اب شیرین از امکانات خاص هتل میباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل جام جم کیش star.gifstar.gifstar.gifHotel Jam jam Kish

هتل جام جم کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش می باشد که از نظر موقعیت مکانی نزديك به دانشگاه كيش و بازار ونوس و زيتون و مرواريد و اسكله تفريحي مي باشد.  این هتل  در زمینی نزدیک به ۹۰۰۰ مترمربع در مرکزجزیره تور کیش و در انتهای بلوار دریا واقع شده است. این هتل جنب هتل فلامینگو و نزدیکیبازارهای ونوس،زیتون،مروارید و همچنین اسکله تفریحی است که از ویژگی های منحصر به فرد آن میباشد. این هتل دارای ۵۰ باب اتاق و ۱۵۰ تخت در اتاق های تک، دو، سه، چهار، پنج نفره و سوئیت میباشد. گردشگران تور کیش  که قصد رزرو هتل در کیش را دارند و نزدیکی به بازارهای کیش برایشان مهم است هتل جام جم کیشگزینه بسیار مناسبی است.امکانات هتل جام جم کیش شامل: رستوران، کافى شاپ، اينترنت وايرلس، چايخانه سنتى، سالن بيليارد، لاندرى، کانتر گردشگرى ، ترانسفر استقبال فرودگاهى ، سيستم ماهواره اى و شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها، سالن کنفرانس با ظرفيت 15 نفر، دوربين مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، دستگاه آب شيرين کن، روم سرويس 24 ساعته، تعداد 51 باب اتاق و سوئيت با امکانات تلويزيون LCD- يخچال به همراه مينى بار کامل، سيستم تهويه مطبوع می باشد.

 _جام_جم_1.gif

-جام-جم-2.gif

-جام-جم-3.gif

-جام-جم-4.gif

-جام-جم-5.gif

-جام-جم-6.gif

 

هتل سان رایز کیش z.gifz.gifz.gif  Hotel Sunrise Island

هتل سان رایز کیش یکی از هتل های 3 ستاره در سال 1383 در4 طبقه با 2400 متر مربع زیر بنا در نزدیکی بازارهای پردیس 1 و پردیس 2 به بهره برداری رسید، از لحاظ مرکزیت و دسترسی، این هتل بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند از مراکز خرید جزیره دیدن کنند. هتل سان رایز کیش با دارا بودن کادری مجرب و امکانات رفاهی پذیرای میهمانان عزیزتور کیشمی‌باشد.این هتل برای مسافرانی که می خواهند در چند قدمی دریا و یا در نزدیکی مراکز خرید باشند مناسب نیست. چون در مرکز جزیره  قرار گرفته است اما دسترسی خوبی به بازار پردیس دارد. این هتل دارای 49 واحد اقامتی است که سوییت‌های آن هرکدام دارای یک سرویس بهداشتی داخل هال و پذیرایی و یک سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب هستند. همچنین رستوران و کافی شاپ و کافه سنتی این هتل با ارائه بهترین خدمات، آماده سرویس دهی به مهمانان عزیزتور کیش هستند.

امکانات هتل سان رایز کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، بیلیارد،سالن کنفرانس،پارک کودکان ،آژانس خدمات مسافرتی،سالن ورزشی،صندوق امانات خصوصی،تاکسی سرویس و...میباشد.

-سان-رایز1.gif

-سان-رایز2.gif

-سان-رایز3.gif

-سان-رایز-4.gif

-سان-رایز5.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سیمرغ  کیش n.gifn.gifn.gif Simorgh Hotel Kish

هتل 3 ستاره سیمرغ کیش در زمینی به مساحت ۲۰۲۳۴ متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ،ابتدای جاده جهان احداث شده است.هتلی ساحلی با محوطه ای سبز که با درختان نخل و گل هایی زیبا پوشیده شده است. این هتل در بلندترین ناحیه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی است که خواستار اقامتی کم هزینه در چند قدمی ساحل هستند. هتل سیمرغ کیش علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان،آکواریوم ندارد، بنابراین دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. تخفیفات قابل توجه در بازدید از جاذبه هایی چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم از جمله امتیازاتی است که هتل سیمرغ کیش برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته است. با توجه به ساحل بسیار زیبایی که در این هتل وجود دارد گردشگران تور کیش با اقامت در این هتل احساس ارامش خاصی نیز خواهند داشت.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

رستوران،کافی شاپ،سالن کنفرانس،فضای سبز،تاکسی سرویس،خشکشویی،پارکینگ،نمازخانه،لابی،اینترنت،صندوق امانات،اعلان حریق،کانتر خدمات گردشگری و ... میباشد.

si1.gif

si2.gif

si3.gif

si4.gif

si5.gif

si6.gif

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مهتاب کیشh.gifh.gifh.gifh.gifMoonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های هتل مهتاب کیش رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیشپیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافرانتور کیشهر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی و ... میباشد.

ma1.gif

ma2.gif

ma3.gif

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش, مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : talary

هتل آرارات پارک حیات روسیهHotel Ararat Park Hayat Russia

هتل آرارات پارک حیات روسیه یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه میباشد که در مرکز شهر مسکو و نزدیک میدان سرخ است. این هتل دارای 216 اتاق میباشد که با امکانات مجهزشان مسافران تور روسیه میتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.نزدیک‌ ترین ایستگاه به این هتل برای مسافران تور روسیه ایستگاه تئاترالنایا است. این هتل ۲ رستوران، ۳ بار، یک اتاق کنفرانس، یک استخر سرپوشیده، یک مرکز تناسب‌ اندام/ بدن‌سازی و ۲۱۶ اتاق دارد. همه‌ ی اتاق‌ ها به مینی‌ بار، سشوار، گاو صندوق و تهویه‌ ی مطبوع مجهزند.

امکانات هتل آرارات پارک حیات روسیه :

ماساژ، سونا، مرکزسلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، سرویس نگهداری کودکان، اتاق و امکانات برای مسافران معلول تور روسیه، سوئیت مخصوص تازه عروس،ترانسفر فرودگاه مسافران تور روسیه، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، سرویس ایاب و ذهاب، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، محل عبادت، رستوران با منوی رژیمی و... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گرند ماریوت روسیه  Grand Hotel Marriott Russia

هتل گرند ماریوت روسیه هتل 5 ستاره واقع در قلب زیبای پایتخت روسیه شهر مسکو و در نزدیکی از کرملین و میدان سرخ و سایر مکان های تاریخی دیگر می باشد.این هتل با طراحی خاص خود در بین مسافران تور روسیه شهرت پیدا کرده است. با بدو ورود به این هتل بزرگ با گنبد شیشه ای فوق العاده ای که در لابی وجود دارد مواجه می شویم.هتل گرند ماریوت روسیه دارای 387 اتاق میباشد که تمامی اتاق ها به امکاناتی کامل مجهز می باشد که سبب آرامش و آسایش مسافران تور روسیه می شود.

امکانات هتل گرند ماریوت مسکو :

ترانسفر فرودگاهی – استخر سرپوشیده - سولاریوم – سونا – اسپا – جکوزی – ماساژ و خدمات ماساژ در اتاق –سالن زیبایی - خدمات 24 ساعته اتاق – خانه داری روزانه – خدمات ارزی – خدمات خشکشویی و لباسشویی – مرکز تجاری –10 اتاق ملاقات - امکانات مخصوص افراد ناتوان – فروشگاه سوغات –wifi رایگان در تمامی فضای هتل -  دستگاه ATM– پارکینگ خصوصی ( با پرداخت هزینه و رزرو قبلی ) و ... می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ماریوت رویال آرورا روسیه russia Marriott Royal Aurora Hotel

هتل ماریوت رویال آرورا یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های  5 ستاره تور روسیه می باشد. این هتل  یک مکان ایده آل در مرکز شهرستان مسکو است که ۲ دقیقه از سالن  تئاتر بولشوی و فروشگاه GUM پیاده روی دارد و نزدیک به کرملین و میدان سرخ است.امکانات هتل ماریوت رویال آرورا شامل : اتاق های بزرگ، فضای داخلی شیک و منحصر به فرد و لوکس،دسترسی وای فای رایگان در سراسر هتل ، مرکز تناسب اندام ، آبگرم و  سونا و یا یک سالن ماساژ آرامش بخش،استخر،دستگاه های خودپردازو...می باشد. نوار لابی محل مناسبی برای گردشگران تور روسیه  برای یک نوشیدنی  پس از شام است. در طول تابستان نیز  مهمانان تور روسیه  می توانند در تراس استراحت کنند. این هتل دارای 232 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها دارای منظره ی دریا یا استخر میباشند و به تلویزیون ماهواره ای و مینی بار مجهز شده اند. پنجره های اتاق ها بزرگ بوده و با قرمز رنگ آمیزی شده اند تا حسی گرم را منتقل کنند. رستوران هتل ماریوت رویال آرورا انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو میکنند. میهمانان تور روسیه میتوانند غذای خود را در فضای باز و در  کنار استخر میل کنند. هتل دارای یک بار بوده که انواع نوشیدنی ها را در اختیار میهمانان قرار میدهد. روم سرویس این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لت مسکو روسیه Lat Hotel Moscow Russia

هتل لت مسکو روسیه یکی از هتل های عادی شیک و زیبا در روسیه می باشد که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.در این هتل انواع امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی برای توریست ها برقرار است. به عنوان نمونه از جمله این امکانات می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر  اشاره کرد. استخر هتل لت یک استخر سر پوشیده است تا توریست ها بتوانند در تمام ماه های سال از آن استفاده کنند. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران  می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند.از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره می توان به خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز، سرویس مستخدم  اشاره کرد.مرکز بدنسازی و وان آب داغ دو بخش استثنایی در این هتل بزرگ هستند که همیشه شلوغ و پر همهمه است.در یخچال هتل انواع نوشیدنی ها و تنقلات برای توریست ها قرار داده شده است. رستوران های هتل لت مسکو روسیه هم بهترین مکان برای صرف غذاهای بین المللی و محلی است. اتاق های پاک و بدون دود، و اتاق های ویژه معلولین از جمله اتاق هایی هستند که توریست های تور روسیه می توانند انتخاب کنند.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    هتل پولمن سوچی روسیه  star.gifPullman Sochi hotelstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif

هتل 5 ستاره پولمن سوچی یكی از هتل های مدرن و زیبای سوچی است. این هتل پنج ستاره در مرکز سوچی و در نزدیکی سالن کنسرت Festivalny  و فرودگاه بین المللی Alde و تا 2 کیلومتری ایستگاه قطار واقع شده است و فاصله این مکانها به این هتل باعث شده که هتل پولمن را به بهترین هتل های شهر سوچی تبدیل کند . این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشدهتل پولمن سوچی در مجموع 150 اتاق دارد .اتاقهای این هتل خیلی زیبا و لوکس می باشند و اتاق های مجلل این هتل دارای بالکن، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD ، تخت های King Size و بعضی از آنها دارای دید به دریا هستند و دارای امکانات خاصی می باشد که عبارتند از :سونا، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، اسپا حمام تركی و ماساژ، باشگاه بدنسازی، بار، رستوران، خشك شویی، سرویس چای و قهوه، امكانات برای افراد معلول، مینی بار و … می باشد و بعد از یک روز گردش میتونید برای رفع خستگی به رستوران های مجهز این هتل مراجعه کنید.از دیگر امکانات هتل پولمن سوچی  باید به رستوران ها و کافه/بارهای متنوع آن اشاره کرد که با منویی بین المللی از مهمانان تور روسیه  پذیرایی می کنند. همچنین دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت به صورت رایگان در تمام بخش های هتل ممکن است. برای کسانی که برای تجارت و کار به سوچی سفر کرده اند، اتاق های جلسه و سالن همایش مجهز تدارک دیده شده است. همچنین، هتل پولمن سوچی  با ارائه خدمات مترجم همراه و فکس و ارسال بسته پستی، می تواند مسافران کاری را در سفرشان کمک کند. به علاوه، افراد با معلولیت جسمانی خاص می توانند از اتاق های ویژه و خدمات مخصوص معلولین در این هتل بهره ببرند.هتل پولمن سوچی  هم برای مسافران تفریحی تور روسیه و هم برای تجاری که به سوچی سفر کرده اند جای مناسبی است. امکانات تفریحی و رفاهی زیادی در این هتل  در نظر گرفته شده است. استخر مخصوص کودکان، فضای بازی آزاد و سرپوشیده نیز برای آنها تعبیه شده است. برای کودکان خردسال و نوزادان ، خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

 تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95 

تور روسیه دی 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه, بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل های روسیه, مجلل ترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : talary

هتل کلاب سرا آنتالیا v.gifv.gifv.gifv.gifv.gifAntalyaClub-Hotel-Sera

هتل کلاب سرا آنتالیا از دسته هتل های پنج ستاره آنتالیا میباشد که در سال 2007 نیز ساخته شده است.فاصله هتل با فرودگاه  بین المللی آنتالیا و مرکز شهر 9 کیلومتر می باشد.این هتل تنها چند ثانیه با ساحل معروف لارا فاصله دارد.هتل کلاب سرا آنتالیا با اتاقهای ویلایی و سوئیتهای متنوع و امکانات و سرگرمی هایی که دارد آماده ی پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا میباشد. هتل کلاب سرا در مجموع 540 اتاق و 1139 تخت خواب دارد که در دو ساختمان ELEGANCE و CLUB قرار دارند.

تمام اتاق‌های لوکس و مجلل هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای است و طراحی داخلی آنها، از شکوه و رفاه کاخ‌های عثمانی نشان دارد. مهمانان تور آنتالیا نیز می توانند انواع  غذاهای بین المللی و ترکیه را در رستوران هتل کلاب سرا آنتالیا میل کنندو در رستوران ها دیدی پانورمایی رو به دریا دارند تمامی وعده های غذایی در هتل به صورت سلف سرویس ارائه میشود.

امکانات هتل کلاب سرا آنتالیا:

رستوران،ساحل اختصاصی،تراس،استخر،فروشگاه،بار،کلاب شبانه،باشگاه بدنسازی،بولینگ،آسانسور،سرویس نظافت اتاق،زمین تنیس،سالن گیم نت،خشکشویی،زمین بازی کودکان،صندوق امانات و صرافی،اتاق کنفرانس،پارکینگ و... میباشد.

 c1.jpg

c3.jpg

c2.jpg

c5.jpg

c4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کروانسرای کندو آنتالیا x.gifx.gifx.gifx.gifx.gif AntalyaKERVANSARAY KUNDU HOTEL

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره  آنتالیا میباشد که تا مرکز شهر 17 کیلومتر فاصله دارد.این هتل در ساحل دریا احداث شده است و دارای پلاژ اختصاصی میباشد.هتل دارای 400 اتاق میباشد که کلیه ی اتاق های هتل مجهز به تلفن،سیستم کلید کارت،آلارم حریق،چای و قهوه ساز،گاو صندوق بالکن،تلویزیون،می باشد. امکانات هتل مجلل نه تنها متنوع و شاد است ، بلکه برای تمام میهمانان تور آنتالیا جذاب و سرگرم کننده بوده و آنها را مجذوب خود کرده است . به عنوان مثال در تعطیلات تابستان که گردشگران از سراسر دنیا به این منطقه توریستی سفر می کنند هتل کروانسرای کندو آنتالیا با اجرای برنامه های شاد و مفرح میزبان گروه های موسیقی ، هنرمندان و افراد سرشناس بوده و لحظاتی ناب و فراموش نشدنی را برای مسافران خود فراهم می کند.

امکانات هتل کروانسرای کندو آنتالیا:

استخر در فضای باز،باغ،رستوران،پارکینگ،باشگاه ورزشی،پذیرش 24 ساعته، صرافخانه، رختشورخانه، سالن کنفرانس، فکس و کپی، سیستم امنیتی، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سیستم گرمایشی، فروشگاه، سالن زیبایی، سوئیت خانوادگی و ... می باشد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند اوقات خوشی را سپری کنند.

K1.jpg

K2.jpg

K3.jpg

K4.jpg

K5.jpg

K6.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل کریستال واترورد آنتالیاx.gifx.gifx.gifx.gifx.gifCrystal Hotel Vatrvrd Antalya

هتل کریستال واترورد آنتالیا هتلی 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا قرار دارد. این هتل از 9 ساختمان 5 طبقه و 4 ساختمان 3 طبقه تشکیل شده است.این هتل در سال 2013 و در زمینی به مساحت 42 هزار متر مربع افتتاح شد. هتل کریستال واترورد آنتالیا دارای500 متر ساحل شنی اختصاصی در حاشیه دریای مدیترانه  است.رستوران هتل تمامی وعده های اصلی غذایی مانند : صبحانه، ناهار و شام  را به  سبک بوفه باز به شما ارائه می دهد و در طول روز شما مسافران تور آنتالیا میتوانید تنقلات و انواع نوشیدنی های خنک و شاد را در ساحل و یا کنار استخر میل کنید و لذت ببرید.


از امکانات هتل کریستال واترورد آنتالیا:

2 استخر در فضای باز، استخر اسلاید آب، 2 استخر کودکان، مرکز آبگرم هتل شامل  حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، و انواع ماساژ و درمان های زیبایی، والیبال ساحلی، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام ، مینی گلف، بیلیارد، بازی بولینگ ، بازی های ویدئویی،فوتبال، جت اسکی، چتر بازی با طناب، قایق رانی pedalos  و ... اشاره کرد.

cv1.gif

cv2.gif

cv3.gif

cv4.gif

 

cv5.gif

cv6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل دایما ریزورت آنتالیا t.gift.gift.gift.gift.gifDaima Resort Hotel Antalya

هتل دایما ریزورت آنتالیا از نزدیکترین هتل های آنتالیا به ساحل و دارای یکی از بهترین پارک های آبی در آنتالیا است که در سه سازه جداگانه به شکل قایق در ساحل دریا بنا شده است.این هتل 5 ستاره مکانی ایده ال برای تفریحات خانوادگی و دوستانه در تور آنتالیا می باشد که تعطیلات شما در آنتالیا را برایتان زیبا و خاطره انگیز می کند. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 56 کیلومتر استهتل در مجموع دارای 313 اتاق و 670 تخت خواب است. اتاق‌ها در 5 مدل متفاوت طراحی شده‌اند که همه آن‌ها دارای کفپوش گرانیت، حمام با وان، بالکن، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار هستند.

برنامه‌های تفریحیشبانه:

هتل دایما ریزورت آنتالیا دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله، دیسکو، جشن‌های لب ساحل، بازی‌های کامپیوتری، آمفی تئاتر، نمایش و موزیک زنده می‌باشد

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

 شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،مرکز بدنسازی،تنیس،زمین بازی کودکان، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و ... می باشد.

da1.gif

da2.gif

da3.gif

da4.gif

da5.gif

da63.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل میراکل ریزورت آنتالیاh.gifh.gifh.gifh.gifh.gifMiracle Resort Hotel Antalya 

هتل 5 ستاره میراکل ریزورت آنتالیا در سال 2005 میلادی با مساحتی بالغ بر 135000 متر مربع در منطقه لاراآنتالیا احداث شده است. فاصله این هتل تا مرکز شهر11کیلومتر و تا فرودگاه 15 کیلومتر می باشد.هتل میراکل ریزورت آنتالیا 700 اتاق دارد که 14 تای آن‌ها سوئیت و 10 تای آن ویژه معلولین هستند.این هتل به شکل پروانه ساخته شده است.

امکانات هتل میراکل ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، باشگاه ورزشی، اسکواش، بیلیارد، پینگ پنگ، زمین گلف، 4 زمین تنیس، 2 زمین فوتبال، زمین بسکتبال، اتاق بازی، کلاب ویژه کودکان و نوجوانان، محل نگهداری از کودکان، پزشک، سالن زیبایی و آرایشگاه، خدمات فکس و گپی، صرافی، بار، لاندری، اینترنت وایرلس رایگان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : talary

هتل گامبرون کیش Gambrvn hotel Kish

هتل گامبرون کیش یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش میباشد که  با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد.  گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شد.هتل گامبرون کیش فضای سبزی زیبا همراه با آب‌نماها و آلاچیق های شیک و دل‌نواز دارد و همین موضوع موجب جلب بیشترمسافران تور کیش شده است.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران،اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و ... میباشد.

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل شایان کیش

*****

 

 

 

هتل شایان کیش

 

 

 

 

 

 

هتل شایان کیش کجاست؟

هتل شایان کیش در بهترین موقعیت جزیره کیش و نزدیک به ساحل و بازارهای جزیره زیبای کیش در میدان ساحل قرار گرفته که یکی از گزینه های همیشگی مسافران تور کیش می باشد.



 

 

هتل شایان کیش

 

 

 

 

نمای داخلی هتل شایان چطور می باشد؟ 

 

نمای داخلی مدرن هتل شایان کیش و چشم انداز زیبای اسکله آرامش خلیج نیلگون فارس لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز تور کیش نقش خواهد زد.

 

 

 

هتل شایان کیش

 

 

 

 

 

رستوران هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش همچون دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن مجلل است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذت اقامت شما را در این هتل تکمیل خواهد کرد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت از جمله این رستورانها هستند که آماده پذیرایی از مهمانان تور می باشد.

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز زیبای هتل از دیگر امکانات محیطی و رفاهی در خدمت شما مسافرین تور کیش است.

 

 

 

 

هتل شایان کیش

 

 

 

 

 

 

 

فاصله هتل شایان کیش تا مراکز خرید

 فاصله هتل شایان نزدیک به مراکز تجاری و بازارها میباشد و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل شایان کیش فاصله دارد و مسافرین تور کیش می توانن به راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشند.

 

 

 

اتاق های

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش دارای ۱۹۳ اتاق است . تعدادی از اتاق های هتل شایان رو به دریا بوده و چشم اندازی بی نظیر و آرامش بخش دارند و تعدادی از اتاق ها رو به جزیره زیبای کیش قرار دارند. علاوه بر واحد های هتلی تعدادی سوئیت ویلایی در ساحل هتل قرار دارند که منظره ایی بسیار زیبا را برای مهمانان تور کیش فراهم خواهد کرد.

 

 

 

هتل شایان کیش

 

 

 

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

 تلویزیون LCD؛ آشپزخانه؛ مینی بار غیر رایگان؛ چای ساز؛ صبحانه ؛ اینترنت ؛ سرویس فرنگی؛ قفل درب کارتی؛سیستم تهویه مطبوع؛ نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

 

   

 سایر امکانات

هتل شایان کیش

 

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار، پاركينگ ؛ ماهواره ؛دستگاه ATM؛ تراس ؛آسانسور؛ روزنامه؛  نمازخانه ؛تلويزيون در لابي ؛آتليه عكاسي ؛ آرايشگاه مردانه ؛آرايشگاه زنانه؛ صندوق امانات لابي؛ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی.

هدیه هتل شایان به میهمانان گرامی تور کیش جشن شاد شبانه است که هر شب از ساعت 12:30 الی 3 بامداد در هتل برگزار می شود.

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

  • ساعت ورود 14:00 (Check in)

 

  • ساعت خروج 12:00 (Check Out)

هتل پارمیدا کیش

*****

 

 

 

هتل پارمیدا کیش

 

 

 

 

 

هتل پارمیدا کیش کجاست؟

هتل پارمیدا در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از نظر موقعیت در بهترین مکان و دسترسی قرار گرفته که مورد توجه بسیاری از مسافرین تور کیش است.



 

 

هتل پارمیدا کیش 

 

 

 

 

 

نمای داخلی هتل پارمیدا چطور می باشد؟ 

نمای داخل هتل پارمیدا کیش بسیار دلپذیر و اتاق های زیبا و لوکس از چیدمان منحصر به فرد این هتل به شمار می‌رود، هتل پارمیدا با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان میهمانان گرامی تور میباشد.



 

 

هتل پارمیدا کیش

 

 

 

 

 

 

رستوران و کافی شاپ های

هتل پارمیدا کیش

 

 

 

هتل پارمیدا کیش

 

 

 

 

 

رستوران هتل پارمیدا واقع در طبقه همکف با ظرفیت 170 نفر (ساعت کاری: صبحانه 8:00 الی 10:00 ،

نهار 13:00 الی 15:00 ، شام 20:00 الی 22:00)

کافی شاپ هتل پارمیدا واقع در طبقه همکف (ساعت کاری: 24 ساعته)

کافه سنتی هتل پارمیدا واقع در محوطه (ساعت کاری: 24 ساعته) پذیرای میهمانان محترم تور کیشمیباشد.

 

 

 

فاصله هتل پارمیدا کیش تا مراکز خرید

 فاصله هتل پارمیدا کیش تا مرکز خرید پردیس ۱و۲ حدود ۱۰ دقیقه پیاده ؛فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز ۱۱ دقیقه با خودرو؛فاصله تا کشتی یونانی۱۹ دقیقه با خودرو؛ فاصله تا پارک دلفینها  ۹ دقیقه با خودرو؛ فاصله تا باغ پرندگان۹دقیقه با خودرو؛ فاصله تا فرودگاه ۱۰ دقیقه با ماشین.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش, مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : talary

هتل ريتز كارلتون مسكو روسيه

از بين سه هتل برتر شهر مسكو روسيه مي توان به هتل ريتز كارلتون مسكو روسيه كه واقع در داخل مركز تجاري مسكو ،در نزديكي ميدان سرخ و كاخ كرملين ، مركز خريد بزرگ گوم GUM و بالشوي تئاتر،اشاره كرد. همچنين گردشگران تور روسيه اي كه به تئاتر، فرهنگ و معماري علاقه مند هستند، تورسكوي (Tverskoy) يك انتخاب عالي مي باشد. همچنين دسترسي آسان به مترو از ديگر ويژگي هاي اين هتل مي باشد. اين هتل داراي  ۱۲ طبقه و ۳۳۴ اتاق بزرگ  و لوكس و كلاسيك با امكان كنترل الكترونيكي پرده ها و نور اتاق و اينترنت رايگان در سرتاسر هتل مي باشد.هتل داراي تراس پشت بام با چشم انداز بزرگ و زيبا به ميدان سرخ و كاخ كرملين بوده كه لانج O2 واقع در هتل انواع غذاي ژاپني و بين المللي و كافي شاپ و رستوران نويكوف (Novikov) نيز انواع غذا هاي اروپايي و آسيايي را براي گردشگران تور روسيه سرو مي كند همچنين در كافه رستوران Russe نيز غذا هاي اصيل روسي را با دستور پخت اصلي طبخ مي شود.

 امكانات هتل ريتز كارلتون مسكو روسيه :

امكانات مركز وسيع اسپاي هتل ريتز كارلتون مسكو روسيه شامل وان آب گرم، استخر سر پوشيده و ۱۴ اتاق درمان ، روشنايي (نورپردازي) كريستال، شمع ها و امكانات بسيار زيبا، مركز تناسب اندام و سالن زيبايي، پاركينگ خصوصي ، نهار هاي بسته بندي شده، اجاره اتومبيل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزينه اضافي)، ترانسفر فرودگاهي (با پرداخت هزينه اضافي)، پذيرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافي، خدمات تور، خدمات بليط، محل نگهداري چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رساني، خدمات نگهداري و مراقبت از نوزاد و كودكان، لباسشويي، خشك شويي، خدمات اتوشويي، واكس كفش، نظافت روزانه اتاق ها، خدمات جلسات و ميهماني ها، مركز تجاري، فكس و فتوكپي، آرايشگاه و سالن زيبايي، فروشگاه ، امكانات اتاق VIP را نام برد و امكاناتي عمومي نظير روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه (در داخل محوطه)، اتاق هاي بدون استعمال دخانيات، تسهيلات براي مهمانان داراي ناتواني جسمي، آسانسور، اتاق هاي عايق صدا، سيستم گرمايشي  مي باشد ،كاركنان هتل ريتز كارلتون با مسافران تور روسيه به زبان هاي انگليسي و روسي صحبت مي كنند.

 

جهت اطلاعات بيشتر از تور روسيه با آژانس سالي گشت تماس حاصل نماييد. 

هتل آرارات پارك حيات مسكو روسيه

هتل آرارات پارك حيات مسكو روسيه كه از هتل هاي 5 ستاره روسيه است،نزديك ميدان سرخ و در مركز شهر مسكو واقع شده است.ايستگاه تئاترالنايا نزديك‌ ترين ايستگاه به اين هتل مي باشد و در صورت درخواست مسافرين تور روسيه،ترانسفر فرودگاه نيز در اختيار آنها قرار مي گيرد.اين هتل داراي ۲۱۶ اتاق ،۲ رستوران، ۳ بار، يك اتاق كنفرانس، يك استخر سرپوشيده، يك مركز تناسب‌ اندام و بدنسازي مي باشد كه همه‌ ي اتاق‌ هاي آن با ميني‌ بار، سشوار، گاو صندوق و تهويه‌ ي مطبوع تجهيز شده اند.

امكانات هتل آرارات پارك حيات مسكو روسيه:

سونا، مركز سلامت و آبگرم، ماساژ،سولاريوم، حمام تركي و بخار، استخر سرپوشيده (تمام فصل)، سرويس نگهداري كودكان، اتاق و امكانات براي  مسافران معلول تور روسيه، سوئيت مخصوص تازه عروس، امكانات جلسه و ضيافت، ترانسفر فرودگاه مسافران تور روسيه، فكس و كپي، مركز تجارت، دستگاه خودپرداز،خدمات تهيه بليط تور روسيه، سرويس مستخدم، سرويس اياب و ذهاب ، منوهاي رژيمي، VIP پذيرش و ترخيص اختصاصي، پذيرش شبانه روزي، روزنامه، بالكن، اتاقهاي پاك و بدون سيگار، آسانسور، پذيرش و تحويل سريع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، محل عبادت، رستوران با منوي رژيمي و …از جمله امكانات رفاهي هتل آرارات پارك حيات مسكو روسيه مي باشند كه مسافران تور روسيه مي توانند اقامت خوب و راحتي را در اين هتل سپري نمايند.

جهت رزرو و خريد تور روسيه و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور روسيه پاييز 95

تور روسيه آبان 95

تور روسيه آذر 95

تور روسيه زمستان 95

تور روسيه دي 95

تور روسيه بهمن 95

تور روسيه اسفند 95

تور روسيه نوروز 96



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه, بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل های روسیه, مجلل ترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : talary

تئاتر بولشوي مسكو روسيه

در حال حاضر در مسكو روسيه بيش از صد تئاتر وجود دارد يكي از قديمي ترين و مشهورترين تئاترهاي اروپا تئاتر بولشوي مسكو روسيه است كه جرء مهم ترين تالار و از افتخارات فرهنگ و هنر روسيه مي باشد و مسافران تور روسيه مي توانند براي تماشاي رقص به آنجا بروند. تئاتر بولشوي مسكو روسيه از مشهور ترين تالار هاي جهان براي هنر هاي اپرا و باله مي باشد. اين تالار در سال 1776 احداث و سه بار در سال هاي 1805,1812 و 1853 آتش گرفت. ديدن از سالن زيرزميني به ارتفاع شش طبقه براي مسافران تور روسيه بسيار جالب است. بناي ستون دار بي نظير آن در مركز مسكو روسيه نمونه معماري كلاسيك روسيه است. بالشوي تئاتر – تئاتر ملي روسيه، حافظ سنن روسي و مركز فرهنگ موزيكال جهان است. آلبرت كاووس معمار نامدار تنها كسي بود كه توانست سالن تماشاچيان را به شكل يك ساز بزرگ موزيكال طراحي كند در ساخت سقف از چوب به جاي آهن استفاده كرده، نقاشي هاي سقف نيز از تخته هاي چوبي درست شد. در تئاتر بولشوي مسكو روسيه بيش از ۲۵۰۰ نفر در بالشوي تئاتر كار مي كنند و حدود ۹۰۰ هنرمند اپرا ، كر ، باله ، اركستر ، گروههاي پانتوميم و كر كودكان به فعاليت مشغولند و تاثير زيادي بر مسافران تور روسيه گذاشته است. 

كاخ كرملين مسكو روسيه

از زيبا ترين و بزرگ ترين كاخ هاي روسيه كاخ كرملين است كه در هسته مركزي شهر مسكو «ارگ» يا «كرملين» است. كاخ كرملين روسيه كه مي‌توان آن را مرواريد معماري و يادبود تاريخي روسيه معاصر ناميد از چهار قصر زيبا و چهار كليسا مجلل تشكيل شده ‌كه به منظور اسكان رئيس جمهور روسيه استفاده مي‌گردد. اين كاخ داراي 800 اتاق جداگانه از جمله تالارها، سالن‎ها، رخت‎كن، راهرو و اتاق‎هاي اختصاصي براي اعضاي شخص اول مملكت، اتاق مطبوعات و اتاق‎هايي براي خدمه فني است و كرملين جايي است كه تمام راه‎هاي روسيه به آنجا ختم مي‎شود. ديوارهاي كرملين و برج‌ها در سال‌هاي 1485 تا 1495 توسط استادان ايتاليايي ساخته شدند كه توجه بسياري از مسافران تور روسيه را به خود جلب كرده است. زواياي ناهماهنگ مثلثي شكل ديوار كاخ كرملين روسيه محوطه‌اي به مساحت 275000 متر مربع (68 جريب) را در بر مي‌گيرد. كف پوش برخي تالارهاي كاخ كرملين روسيه از پاركت است كه از 20 نوع چوب‌هاي گوناگون درست شده و چنين پاركتي يادآور نقش و نگار حك شده بر فرش است. در طي مدت 160 سال اين كاخ تغييرات زيادب كرده است. در اينجا ايوان مخوف و استالين حكومت كردند، «ناپلئون» از كرملين آتش‎گرفتن مسكو را تماشا كرد، «لنين» ديكتاتوري پرولتاريا را شكل داد، «گورباچف» مبتكر دگرگون‎سازي بود، «يلتسين» سعي كرد اصلاحات را به انجام برساند و «ولاديمير پوتين» در راه به انجام رساندن اصلاحات و قراردادن روسيه در رديف 10 كشور پيشرفته جهان تلاش كرد. كاخ كرملين روسيه در روزهاي پنجشنبه باز نيست و مسافران تور روسيه مي توانند در روزهاي ديگر از انجا ديدن نمايند و عكاسي داخل كاخ هاي آن ممنوع مي باشد.

 مطالب مرتبط:

تور روسيه پاييز 95

تور روسيه آبان 95

تور روسيه آذر 95

تور روسيه زمستان 95

تور روسيه دي 95

تور روسيه بهمن 95

تور روسيه اسفند 95

تور روسيه نوروز 96

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری روسیه , بهترین جاذبه های گردشگری روسیه ,مکان های گردشگری روسیه,جاذبه های دیدنی روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()