هتل های 5 ستاره روسیه
نوشته شده توسط : talary

هتل آرارات پارک حیات روسیهHotel Ararat Park Hayat Russia

هتل آرارات پارک حیات روسیه یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه میباشد که در مرکز شهر مسکو و نزدیک میدان سرخ است. این هتل دارای 216 اتاق میباشد که با امکانات مجهزشان مسافران تور روسیه میتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.نزدیک‌ ترین ایستگاه به این هتل برای مسافران تور روسیه ایستگاه تئاترالنایا است. این هتل ۲ رستوران، ۳ بار، یک اتاق کنفرانس، یک استخر سرپوشیده، یک مرکز تناسب‌ اندام/ بدن‌سازی و ۲۱۶ اتاق دارد. همه‌ ی اتاق‌ ها به مینی‌ بار، سشوار، گاو صندوق و تهویه‌ ی مطبوع مجهزند.

امکانات هتل آرارات پارک حیات روسیه :

ماساژ، سونا، مرکزسلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، سرویس نگهداری کودکان، اتاق و امکانات برای مسافران معلول تور روسیه، سوئیت مخصوص تازه عروس،ترانسفر فرودگاه مسافران تور روسیه، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، سرویس ایاب و ذهاب، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، محل عبادت، رستوران با منوی رژیمی و... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گرند ماریوت روسیه  Grand Hotel Marriott Russia

هتل گرند ماریوت روسیه هتل 5 ستاره واقع در قلب زیبای پایتخت روسیه شهر مسکو و در نزدیکی از کرملین و میدان سرخ و سایر مکان های تاریخی دیگر می باشد.این هتل با طراحی خاص خود در بین مسافران تور روسیه شهرت پیدا کرده است. با بدو ورود به این هتل بزرگ با گنبد شیشه ای فوق العاده ای که در لابی وجود دارد مواجه می شویم.هتل گرند ماریوت روسیه دارای 387 اتاق میباشد که تمامی اتاق ها به امکاناتی کامل مجهز می باشد که سبب آرامش و آسایش مسافران تور روسیه می شود.

امکانات هتل گرند ماریوت مسکو :

ترانسفر فرودگاهی – استخر سرپوشیده - سولاریوم – سونا – اسپا – جکوزی – ماساژ و خدمات ماساژ در اتاق –سالن زیبایی - خدمات 24 ساعته اتاق – خانه داری روزانه – خدمات ارزی – خدمات خشکشویی و لباسشویی – مرکز تجاری –10 اتاق ملاقات - امکانات مخصوص افراد ناتوان – فروشگاه سوغات –wifi رایگان در تمامی فضای هتل -  دستگاه ATM– پارکینگ خصوصی ( با پرداخت هزینه و رزرو قبلی ) و ... می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ماریوت رویال آرورا روسیه russia Marriott Royal Aurora Hotel

هتل ماریوت رویال آرورا یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های  5 ستاره تور روسیه می باشد. این هتل  یک مکان ایده آل در مرکز شهرستان مسکو است که ۲ دقیقه از سالن  تئاتر بولشوی و فروشگاه GUM پیاده روی دارد و نزدیک به کرملین و میدان سرخ است.امکانات هتل ماریوت رویال آرورا شامل : اتاق های بزرگ، فضای داخلی شیک و منحصر به فرد و لوکس،دسترسی وای فای رایگان در سراسر هتل ، مرکز تناسب اندام ، آبگرم و  سونا و یا یک سالن ماساژ آرامش بخش،استخر،دستگاه های خودپردازو...می باشد. نوار لابی محل مناسبی برای گردشگران تور روسیه  برای یک نوشیدنی  پس از شام است. در طول تابستان نیز  مهمانان تور روسیه  می توانند در تراس استراحت کنند. این هتل دارای 232 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها دارای منظره ی دریا یا استخر میباشند و به تلویزیون ماهواره ای و مینی بار مجهز شده اند. پنجره های اتاق ها بزرگ بوده و با قرمز رنگ آمیزی شده اند تا حسی گرم را منتقل کنند. رستوران هتل ماریوت رویال آرورا انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو میکنند. میهمانان تور روسیه میتوانند غذای خود را در فضای باز و در  کنار استخر میل کنند. هتل دارای یک بار بوده که انواع نوشیدنی ها را در اختیار میهمانان قرار میدهد. روم سرویس این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لت مسکو روسیه Lat Hotel Moscow Russia

هتل لت مسکو روسیه یکی از هتل های عادی شیک و زیبا در روسیه می باشد که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.در این هتل انواع امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی برای توریست ها برقرار است. به عنوان نمونه از جمله این امکانات می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر  اشاره کرد. استخر هتل لت یک استخر سر پوشیده است تا توریست ها بتوانند در تمام ماه های سال از آن استفاده کنند. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران  می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند.از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره می توان به خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز، سرویس مستخدم  اشاره کرد.مرکز بدنسازی و وان آب داغ دو بخش استثنایی در این هتل بزرگ هستند که همیشه شلوغ و پر همهمه است.در یخچال هتل انواع نوشیدنی ها و تنقلات برای توریست ها قرار داده شده است. رستوران های هتل لت مسکو روسیه هم بهترین مکان برای صرف غذاهای بین المللی و محلی است. اتاق های پاک و بدون دود، و اتاق های ویژه معلولین از جمله اتاق هایی هستند که توریست های تور روسیه می توانند انتخاب کنند.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    هتل پولمن سوچی روسیه  star.gifPullman Sochi hotelstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif

هتل 5 ستاره پولمن سوچی یكی از هتل های مدرن و زیبای سوچی است. این هتل پنج ستاره در مرکز سوچی و در نزدیکی سالن کنسرت Festivalny  و فرودگاه بین المللی Alde و تا 2 کیلومتری ایستگاه قطار واقع شده است و فاصله این مکانها به این هتل باعث شده که هتل پولمن را به بهترین هتل های شهر سوچی تبدیل کند . این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشدهتل پولمن سوچی در مجموع 150 اتاق دارد .اتاقهای این هتل خیلی زیبا و لوکس می باشند و اتاق های مجلل این هتل دارای بالکن، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD ، تخت های King Size و بعضی از آنها دارای دید به دریا هستند و دارای امکانات خاصی می باشد که عبارتند از :سونا، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، اسپا حمام تركی و ماساژ، باشگاه بدنسازی، بار، رستوران، خشك شویی، سرویس چای و قهوه، امكانات برای افراد معلول، مینی بار و … می باشد و بعد از یک روز گردش میتونید برای رفع خستگی به رستوران های مجهز این هتل مراجعه کنید.از دیگر امکانات هتل پولمن سوچی  باید به رستوران ها و کافه/بارهای متنوع آن اشاره کرد که با منویی بین المللی از مهمانان تور روسیه  پذیرایی می کنند. همچنین دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت به صورت رایگان در تمام بخش های هتل ممکن است. برای کسانی که برای تجارت و کار به سوچی سفر کرده اند، اتاق های جلسه و سالن همایش مجهز تدارک دیده شده است. همچنین، هتل پولمن سوچی  با ارائه خدمات مترجم همراه و فکس و ارسال بسته پستی، می تواند مسافران کاری را در سفرشان کمک کند. به علاوه، افراد با معلولیت جسمانی خاص می توانند از اتاق های ویژه و خدمات مخصوص معلولین در این هتل بهره ببرند.هتل پولمن سوچی  هم برای مسافران تفریحی تور روسیه و هم برای تجاری که به سوچی سفر کرده اند جای مناسبی است. امکانات تفریحی و رفاهی زیادی در این هتل  در نظر گرفته شده است. استخر مخصوص کودکان، فضای بازی آزاد و سرپوشیده نیز برای آنها تعبیه شده است. برای کودکان خردسال و نوزادان ، خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

 تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95 

تور روسیه دی 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96





:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه, بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل های روسیه, مجلل ترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: